lördag 25 april 2009

Det blev en med snopp!


Igår morse födde min syster sitt andra barn, en underbar liten son! Så nu är jag moster till två små gullungar. Jag har lite dåligt med pojkfärger i mitt urval av restpapper, men till slut hittade jag någonting som jag tyckte fick duga. Det blev kanske lite dystra färger, men man tager vad man haver. Jag tycker det blir fint då man sätter en rosett under knappen på blomman istället för på knappen. För att variera lite, så man inte följer samma hjulspår hela tiden. Pappret tror jag är Chatterbox och En lillebror är Qk Moxie skinnimini som följde med Qk tången.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Grattis moster! Det var ju kul.Jag vet hur svårt det kan vara att hitta pojkfärger när man har flickor. Tycker du lyckades alldeles utmärkt ett riktigt vår kort!Syns vi på Träffen!

Pyzzlan sa...

Vilket fint kort till den nya familjemedlemmen! Jag har samma papper från Chatterbox - tycker det är jättefint.