lördag 26 september 2009

Far och dotter

Har inte scrappat hemma sedan april... Men i torsdags då gubben var på volleyboll och dottern sov satte jag mig ner och gjorde en LO. Koret har gubben tagit själv, så det är inget seriöst kort. Men ändå förälskade jag mig i den direkt och var tvungen att framkalla den i svartvit. Jag har någon förkärlek för svartvita och sepia färgade bilder! Och sen är det ju så enkelt att scrappa efter svartvita bilder då man får använda precis vilka papper man vill! :o) Scaningen lyckades inte helt, vet inte riktigt varför inte scannern vill som jag!?! Pappret är October afternoon, som jag äälskar!

1 kommentar:

Articsisters sa...

Behöver lite inspiration så jag tar en tur ut på nätet. Behöver hitta nått häftigt om bakgrunder känner jag.

Underbart papper

Lisbet