lördag 5 september 2009

Mera kort.

Det blir bara kort tillverkning för min del nu för tiden. Jag har så mycket saker som snurrar i mitt huvud nu, husbygge, jobbet, dagis start... Så jag kan inte riktigt koppla av och unna mig en scrapstund. Sen måste jag packa upp allting och packa ner dem igen då jag är färdig, så det gör inte saken mer attraktiv heller. Men sen då huset är klart och jag får min egen vrå, då! Då skall de produceras LO'n igen! :o)

Idag skall vi på 30 års kalas och ett kort måste man ju ha med sig då. Beställde från Heinikka ett block med 6"x6" mönstrade papper från Basic Grey, ypperligt för kort tillverkning! Blomfiluren är en stämpel jag köpt från Askartelukirppis, har en länk till höger. Men jag är inte riktigt Du med mina ProMarkers ännu, men övning ger färdiget sägs det ju!

Ha en riktigt skön lördagskväll du som läser! :o)

Inga kommentarer: